Saturday, 21 October 2017

Fox News pleacă din Marea Britanie. Televiziunea şi-a oprit emisia

Televiziunea Fox News a fost retrasă din Marea Britanie, marţi, de compania 21st Century Fox, deţinută de familia lui Rupert Murdoch, în timp ce guvernul britanic analizează oferta magnatului de a cumpăra restul acţiunilor din compania de pay-TV Sky, pentru 15 miliarde de dolari, informează Reuters.

Un comunicat al companiei 21st Century Fox, care deţine în prezent 39% din acţiunile Sky, arată că decizia de a stopa difuzarea Fox News în Marea Britanie a fost motivată de audienţa slabă a televiziunii în această ţară.

“Fox News se concentrează pe piaţa din Statele Unite ale Americii, este destinat unui public american şi, prin urmare, nu înregistrează decât o medie de câteva câteva mii de telespectatori pe zi în Marea Britanie. Am ajuns la concluzia că nu este în interesul nostru comercial să continuăm să difuzăm Fox News în această ţară”, arată comunicatul.

Fox News a devenit indisponibilă pe platforma Sky din Marea Britanie, marţi, la ora locală 16.00.

În luna decembrie, 21st Century Fox a decis să obţină controlul asupra grupului european de pay-TV Sky, dar guvernul britanic încă nu a hotărât dacă să supună oferta unei anchete complete, care ar putea dura mai multe luni.

Guvernul analizează dacă prin acordul oferit 21st Century Fox compania ar dobândi prea multă influenţă asupra agendei media din Marea Britanie.

Criticii lui Murdoch şi ai companiei sale aduc exemplul televiziunii Fox News cu înclinaţie de dreapta drept argument împotriva permisiunii ca acesta să cumpere cele 61 de procente din Sky pe care încă nu le deţine.

Spectatorii Fox News din Marea Britanie nu vor putea urmări televiziunea în direct pe internet, pentru că aceasta nu este disponibilă online. Pe internet sunt disponibile doar înregistrări ale unor programe Fox News, potrivit The Guardian.

Un alt argument adus de aceştia, potrivit Variety, este legat de numeroasele procese deschide de persoane care au lucrat pentru Fox News, plângerile lor referindu-se la cazuri de hărţuire sexuală şi discriminare.

Sky are 22 de milioane de clienţi în cinci pieţe europene: Italia, Germania, Austria, Marea Britanie şi Irlanda. Compania este cel mai mare furnizor de pay TV din Marea Britanie, potrivit CNN.

Sursa: romaniatv.net

Post-ul Fox News pleacă din Marea Britanie. Televiziunea şi-a oprit emisia apare prima dată în US24 NEWS.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *